Sponsorkliks

Sponsor Alcmaer Voices gratis met Sponsorkliks

Wat is Sponsorkliks ?

Sponsorkliks helpt verenigingen met het verzamelen van sponsorinkomsten. Door eerst naar de site van sponsorkliks te gaan voor je een internetbestelling doet, ontvangt ons koor een percentage sponsoring over je aankoop. Het enige wat je hoeft te doen is een kleine tussenstap maken via de site van Sponsorkliks.

Hoe werkt het ?

Ga naar de website van Sponsorkliks, www.sponsorkliks.com. Selecteer Alcmaer Voices als sponsordoel. Kies de website waar je iets wilt kopen. Je komt direct op de website van je winkel. Daarna kan je winkelen zoals je gewend bent. De rest gaat vanzelf.

Welke winkels doen mee ?

Er doen veel winkels mee aan Sponsorkliks en het worden er steeds meer. Coolblue - Bol.com - Wehkamp - Thuisbezorgd - Zalando - Albert Heijn - C&A - Mediamarkt - Hema - Blokker - Intertoys - Booking.com en vele andere winkels. Kijk voor alle deelnemende webwinkels op de site van Sponsorkliks.

Zet je netwerken in

Iedereen kan op deze manier ons koor steunen. Schakel daarom al je vrienden, familie en collega's in om via Sponsorkliks ons koor gratis te sponsoren !