Dirigent

Mijn naam is René Domen. Ik studeerde aan het Sweelinck Conservatorium in Amsterdam klassiek gitaar en sloot deze studie af met het diploma Uitvoerend Musicus. Veelvuldig trad  ik op als solist en in kamermuziekverband.

Tijdens mijn conservatoriumperiode zong ik in het conservatoriumkoor en nam tevens zang- en directielessen.

Ook volgde ik de applicatieopleiding koordirectie voor vakmusici, welke ik eveneens met een diploma afsloot. Vervolgens nam ik deel aan de Kurt Thomas cursus, leerde piano en orgel spelen en volgde vele bijzondere workshops, waaronder: Gregoriaans zingen, podiumpresentatie, stemvorming EVTS, koorimprovisatie en wereldmuziek.

Momenteel ben ik ook werkzaam als dirigent van het Karmelkoor in Aalsmeer, Close2U in Beverwijk en het AMC koor in Amsterdam en ben ik als zanger verbonden aan Gregoriana.

Zie ook: www.renedomen.nl